1. Czy w taksówkach posiadają Państwo foteliki do przewozu dzieci?
Nie, nie posiadamy. W licencjonowanych taksówkach nie ma obowiązku przewożenia dzieci w fotelikach. Istnieje możliwość przewiezienia dziecka w Państwa foteliku. Proszę to zaznaczyć podczas zamawiania kursu a wyślemy taxi, które posiada systwm ISOFIX.
2. W jaki sposób mogę otrzymac fakturę? Jaki jest czas oczekiwania?
Aby otrzymać fakturę należy poinfornować o tym kierowcę podczas kursu oraz wysłać dane do FV na adres email: taxinovatg@gmail.com. Czas oczekiwania na fakturę: do 5dni.
3. Gdzie można składac reklamacje?
Reklamacje oraz propozycje zmian prosimy kierować pod nasz adres email: taxinovatg@gmail.com
4. Czy w taksówce można jechać ze swoim pupilem?
Tak, lecz nie zawsze jest dostępna taksówka, która jest do tego przystosowana. Chęć podrózy z pupilem należy zgłosić podczas zamawiania taxi. Dopłata za przewóz zwierząt wynosi 10zł.
5. Gdzie mogę zapytać o obsługę większej liczby gości? Np. wesela, i inne uroczystości okolicznościowe.
Niezbędne informacje uzyskają Państwo pod naszym numerem 666320600 lub drogą mailową taxinovatg@gmail.com
6. Kiedy kierowca ma prawo odmowy kursu?
Gdy klient:
- jest pod mocnym wpływen alkoholu
- jest w ubraniu roboczym
- posiada zabrudzone ubrania
- nie zgłosił uprzednio przewozu zwierzęcia a kierowca i jego taxi nie posiadają do tego predyspozycji.
- posiada do przewiezienia gabaryt, którego nie zgłosił podczas zamówienia taxi i kierowca nie posiada wystarczającego bagażnika aby to zabrać
7. Jak sprawdzić status mojego zamówienia taksówki?
W celu sprawdzenia statusu zamówienia należy: ponownie przedzwonić do centrali w celu ustalenia położenia Państwa taxi.
8. W jaki sposób zamówic taxi dla kogoś? Chcę zapłacić za tą osobę a nie ma mnie na miejscu.
Płatności na odległość można wykonac przed kursem za pomocą przelewu na telefon BLIK.
How to develop a free site - Click here